5 juni 2016: Bischofsgrun - Cheb; 6 juni rustdag,

6 juni 2016 - Cheb, Tsjechië

Vanmorgen om 7.30 uur vertrokken voor de rit naar Cheb in Tsjechie. Vantevoren dachten we dat dit
een redelijk makelijke tocht zou zijn maar het pakte anders uit.
Er moest veel geklommen worden overigens door een prachtig gebied eerst naar Fichtelberg met
de Fichtelsee en daarna langs de Naabtal radweg en Wallenstein route richting Cheb.
Vooral de laatste 15 km. waren erg pittig met stijging van 15% waarbij fietsen niet meer mogelijk was en ze
over honderden meters naar boven geduwd moesten worden.
Uiteindelijk bereikten we met het zoveelste naderende onweer de camping.

Afgelegde afstand: 76 km.
Aantal gefietste uren: 8
Totaal afgelegde afstand: 1093 km

Nu zitten we in de zon de was is gedaan en hangt te drogen, de fietsen weer schoon en een aantal zaken bijgesteld.

Morgen en overmorgen heben we nog twee zware etappes in het vooruitzicht met veel en pittig klimwerk.

1. Frank:
    6 juni 2016
    Lijkt net de tour de France met vlakke en bergetappes, maar dan zonder truien :). Mooi al die korte verhalen om zo met jullie mee te kunnen leven (op afstand). Knappe prestatie en mooi dat jullie er van kunnen genieten. Sterkte met de twee bergetappes.
  2. Herman brand:
    6 juni 2016
    Rust maar uit en geniet van de natuur jullie hebben een knappe prestatie geleverd
  3. Harry Rasing:
    Hi Greetje en Marinus,

Always look on the bright side of life!
    ("maar Parijs is nog ver!", waarschuwde Joop Zoetemelk twee dagen voor de finish ergens in de vorige eeuw)
    Chapeau voor deze knappe prestatie tot dusver.
  4. Ans en Roelof:
    6 juni 2016
    Zwaar om zo met vol bepakte fiets naar boven te komen. Maar de was en de fietsen zijn schoon dus klaar voor de volgende etappes. Geniet ervan en doe voorzichtig. Succes
  5. Astrid:
    6 juni 2016
    Succes aankomende dagen, zorg dat je de gele trui wint hihi
  6. Rob en Aafke:
    7 juni 2016
    Geweldig , wat goed van jullie , ik doe het niet na. Hoe bevalt jullie nieuwe tent? Lekker droog en ruim ? Doe voorzichtig , misschien dat het weer wat beter wordt . Geniet, voor je het weet zit je weer thuis :). Groetjes van ons