9 juli 2016: Xanten - Nijmegen; 11 juli naar huis

11 juli 2016 - Hengelo, Nederland

Vandaag via Greven gefiets, hier kwamen we in een omleiding terecht en werden we aangesproken door een
man op een e-bike met de vraag waar we heen wilden. Naar Millingen was onze reactie en zijn antwoord dan loods ik jullie
wel even door de omleiding en breng je op de dijk van de Rijn. Ruim 10 km.is hij met ons al pratende en vragend mee gefietst.
In Nijmegen stond Roelof al op ons te wachten met fototoestel in de aanslag en in de tuin was een welkomstdoek opgehangen.
We werde er weer net als tijdens de heenreis prima verzorgd waarvor onze dank.

Afgelegde afstand: 67 km.
Aantal gefietste uren: 4,5
Totaal afgelegde afstand: 3369 km.

De laatste rit ging met zuid westen wind in de rug met gezwinde spoed naar huis in Hengelo.
Hier werden we opgewacht door Cor, Ineke, Harrie en Annie met bloemen cake en appeltaart terwijl later ook Frank en Aafke voorbij kwamen.

Afgelegde afstand : 117 km.
Aantal gefietste uren : 6
Totaal afgelegde afstand : 3486 km

Tot slot.
De reis zit er weer op. We kunnen terug kijken op een mooie maar in onze beleving zwaardere tocht dan die van vorig jaar naar Rome.
We ziin door prachtige natuurgebieden gefiets en hebben mooie steden als Praag en Wenen bezocht.We hebben met veel mensen uit
diverse landen leuke gesprekken gehad en ervaringen uitgewisseld.
Uiteindelijk mogen we , na alles wat we onderweg gehoord hebben, niet klagen over het weer. Ook de fietsen hebben ons verder niet
meer in de steek gelaten.

Als laatste willen we iedereen bedanken die als volger van deze blog belangsteling heeft getoond in onze reis, reacties heeft gestuurd maar
zeer zeker diegenen die thuis en op de camping voor ons de zaken hebben bijgehouden

Groetjes van Greetje en Marinus

1. Annet Krabbenbos:
    11 juli 2016
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen!!
  2. Herman brand:
    12 juli 2016
    Jullie hebben het weer geflikt goed gedaan
    Welkom thuis
  3. Dick W:
    12 juli 2016
    Welkom thuis. Jullie zijn niet van de lange verhalen, maar toch leuk om te volgen.
  4. Jasper:
    15 juli 2016
    Gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie! Volgend jaar weer?