3 juli 2016: Offenbach - Oberwesel; 4 juli 2016; rustdag; 5 juli verder naar Remagen

5 juli 2016 - Remagen, Duitsland

Vandaag via Frankfurt het laatste stuk van de Main gefietst en bij Mainz de de overgang van de Main in de Rijn gepasseerd.
Vandaag verschillende keren aangehouden door mensen die vroegen waar we heen gingen. Alsnwe dan als antwoord gaven "we
gaan naar huis" werd er door gevraagd en moest het hele verhaal verteld worden.
Op de camping Schonburgblick in Oberwesel aangekomen kwamen er buren toen die uit begonnen te pakken bleek dat we die vorig
jaar tijden de terugreis op dezelfde camping ook hadden ontmoet.
Verder hebben we vandaag de 3000 km. gepasseerd.

Afgelegde afstand: 106 km.
Aantal gefietste uren: 7
Totaal afgelegde afstand: 3001 km.

Vandaag (dinsdag) verder langs de Rijn gefietst langs alle bekende plaatsjes zoals
St. Goar, de Lorely, Boppard, Koblenz met de Deutsche Eck, Andernach en uiteindelijk in
Remagen aangekomen. Dit was het laatste stukje van de route die we vorig jaar ook hebben
gefietst. Het volgende stuk tot Nijmegen is nieuw voor ons

Afgelegde afstand: 92 km.
Aantal gefietste uren: 6
Totaal afgelegde afstand: 3093 km.

1. Ans en Roelof:
    5 juli 2016
    Het schiet nu lekker op , nog even en we zien jullie in Nijmegen. Geniet nog van een stuk dat jullie nog niet kennen. Succes het laatste stuk.
  2. Annet Krabbenbos:
    5 juli 2016
    Nog een dag of drie schat ik zo, voordat jullie in Nijmegen zijn. Veel plezier en goed weer gewenst tijdens de laatste loodjes!!
  3. Nanny en Jan:
    5 juli 2016
    Hoi, gisteren was ik nog in Duitsland om Ellen op te halen van de busreis Kopenhagen-Leverkusen. Voor de grap zeiden we nog, dat we wel langs de route konden gaan staan om jullie aan te moedigen. We dachten dat jullie nog niet in die buurt fietsten, maar nu zie ik dat het maar 2 fietsdagen scheelt. Jemig wat gaat het snel. Veel plezier nog en tot binnenkort!
  4. Annie:
    5 juli 2016
    Toch fijn dat jullie al weer aardig in de buurt komen.De laatste kilometers wensen wij jullie mooi weer en lekker genieten. Bikkels dat zijn jullie Gr
  5. Geralda:
    5 juli 2016
    Hoi. Vanavond zijn Wil en ik van Hengelo naar Enschede gefietst Om een hapje eten en een modeshow te zie. Dat vonden we al heel knap van onszelf. Maar als ik lees dat jullie er al 3000 km op hebben zitten.....dan heb ik het er niet meer over.
    Vandaag hier wat fris en winderig. Mar de verwachtingen zijn goed. Fijn voor de laatste etappes. Fiets ze. Groetjes Geralda en Wil
  6. Frank:
    6 juli 2016
    Toitoitoi.
    Terug in de bekende stukken en al weer 3000 km gefietst, een prestatie!!!!!
    Toch een nieuwe route gevonden naar Nijmegen? Veel plezier en sterkte voor de laatste loodjes. Heb je de laatste tijd geen foto's meer gemaakt Marinus?
    Groet